Planificator pentru convorbiri telefonice

Un auxiliar de nelipsit pentru toţi cei ce folosesc telefonul pentru muncă. Strategiile tip call-center şi telemarketing sunt instrumente de vânzări pentru prezent şi viitor. Pentru a creşte rezultatele vânzării prin telefon, există anumite abilităţi specifice şi tactici care pot fi învăţate.

Planificatorul pentru convorbiri telefonice descrie, pe baza Modelului de Personalitate persolog®, în paşi uşor de urmărit, cum decurge procesul de comunicare telefonică, şi descrie 20 de tipare de comunicare în cinci faze.

39,90 lei

Un auxiliar de nelipsit pentru toţi cei ce folosesc telefonul pentru muncă. Strategiile tip call-center şi telemarketing sunt instrumente de vânzări pentru prezent şi viitor. Pentru a creşte rezultatele vânzării prin telefon, există anumite abilităţi specifice şi tactici care pot fi învăţate.

Planificatorul pentru convorbiri telefonice descrie, pe baza Modelului de Personalitate persolog®, în paşi uşor de urmărit, cum decurge procesul de comunicare telefonică, şi descrie 20 de tipare de comunicare în cinci faze.

Conţinut:

  •  Analiza interlocutorului
  •  Perceperea conştientă a caracteristicilor comportamentale
  •  Indicarea paşilor către implementare
  •  Îmbunătăţirea conversaţiei
  •  Trasarea unui ghid de conversaţie
Format: 8 pagini A4
Scroll to Top